IZVOD IZ PLANA PREVENTIVNIH MERA ZA SPREČAVANJE I ŠIRENJE ZARAZNE BOLESTI COVID-19
2. PREVENTIVNE MERE I AKTIVNOSTI ZA SPREČAVANJE POJAVE ZARAZNE BOLESTI
U prostorijama Fakulteta, na svakom radnom mestu u radnoj okolini, uključujući i prilaze studentskoj službi i kabinetima Univerziteta, obavezna je primena sledećih preventivnih mera:
Preventivna mera |
Aktivnosti |
Zaduženje za sprovođenje mere |
Zaduženje za kontrolu sprovođenja mera i aktivnosti |
Informisanje zaposlenih |
Putem elektronske pošte zaposlenima dostaviti pisane instrukcije i uputstva o merama i postupcima za sprečavanje pojave epidemije zarazne bolesti, koji sadrže informaciju o simptomima zarazne bolesti |
Sekretar |
Dekan |
Informisanje studenata |
Tabelarni prikaz Plana preventivnih mera postaviti na internet prezentaciju fakulteta u odeljak za davanje obaveštenja studentima |
Webmaster |
Studentska služba |
Nošenje zaštitne maske |
Obavezno nošenje zaštitne maske (tako da maska prekriva usta, nos i bradu) u svim zatvorenim radnim i pomoćnim prostorijama, kao i na dvorištu zgrade Univerziteta |
Svi zaposleni i svi studenti |
Dekan za zaposlene, a šef studentske službe i predmetni nastavnici za studente |
Preventivna mera |
Aktivnosti |
Zaduženje za sprovođenje mere |
Zaduženje za kontrolu sprovođenja mera i aktivnosti |
Održavanje lične higijene |
Obezbeđivanje zaposlenima dovoljne količine sapuna, ubrusa, tekuće vode i dezinfekcionih sredstava na bazi alkohola za pranje ruku |
Sekretar |
Dekan |
Redovno i pravilno pranje ruku sapunom i vodom najmanje 20 sekundi |
Svi zaposleni i svi studenti |
Dekan za zaposlene, a Studentska služba i predmetni nastavnici za studente |
|
Međusobno rastojanje |
Držati minimalno rastojanje od dva metra u odnosu na druga lica. |
Svi zaposleni i svi studenti |
Dekan za zaposlene, a Studentska služba i predmetni nastavnici za studente |
Ograničen broj prisutnih lica u prostoriji |
Ograničiti grupne sastanke na 10 lica i u trajanju do 30 minuta (ako nije moguće onda obezbediti fizičku distancu od dva metra) |
Organizator radnog sastanka |
Organizator radnog sastanka |
U prostoriji u kojoj se sprovodi ispit, pored nastavnika može u isto vreme biti prisutno maksimalno troje studenata. Na vratima učionice/amfiteatra gde se izvodi ispit postaviti spisak sa redosledom ulaska studenata u prostoriju. |
Predmetni nastavnik |
Neposredni rukovodilac |
|
Izbegavati rukovanje prilikom susreta |
Svi |
Organizator sastanka, predmetni nastavnik |
|
Smanjiti neposredne kontakte |
Komunikaciju obavljati putem telefona i konferencijskih poziva |
Svi zaposleni |
Neposredni rukovodilac |
Do opoziva nastavu držati online putem video konferencijske veze |
Predmetni nastavnici |
Prodekan za nastavu |
|
Preventivna mera |
Aktivnosti |
Zaduženje za sprovođenje mere |
Zaduženje za kontrolu sprovođenja mera i aktivnosti |
Održavanje radnih i pomoćnih prostorija |
Sprovoditi pojačanu higijenu i dezinfekciju radnih i pomoćnih prostorija i opreme za rad (toaleti, kvake na vratima, fiksni telefoni, računarska oprema, dijaprojektori) |
Sekretar |
Dekan |
Redovno uklanjanje otpada i smeća (kante za smeće obložene plastičnom kesom) iz prostorija tako da se mogu isprazniti bez kontakta sa sadržajem |
Sekretar |
Dekan |
|
Vođenje evidencije o dezinfekciji radnih i pomoćnih prostorija |
Sekretar |
Dekan |
|
U toku radnog vremena redovno provetravati radne prostorije |
Svi zaposleni |
Neposredni rukovodilac |
|
Pre napuštanja radnog mesta, radno mesto i sredstva za rad ostaviti u stanju da ne ugrožavaju druge zaposlene |
Svi zaposleni |
Neposredni rukovodilac |